Třídní výlet do Meziříčka 2007

Akce, Blog, Pro VelvarskouStřední       2 484x zobrazeno Přidat komentář

Ve dnech od 1.6. do 4.6. jsme byli na třídním výletu v Meziříčku. Naše cesta začínala rovnou po škole. Ale ještě než jsme vyrazili na vlak, tak jsme udělali nákup nejdůležitějších věcích.

Nakupovali jsme ne/alkoholické pití a jídlo na cestu,  no zkrátka jsme museli udělat potřebné zásoby bez kterých by to nešlo :-P. Potom jsme se vydali na nádraží ve Velvarech, kde začala naše celodenní štreka vlakem. Museli jsme několikrát přestupovat, ale vlaky Nám krásně navazovali, takže jsme nikde nemuseli čekat. Když jsme konečně dorazili na nádraží do Jihlavy, tak jsme šli na domluven bus, který na náš čekal před nádražím, mimochodem jsme jeli “svatební cestu”, alespoň takto to bylo napsané v busu.

Příjezd

Když jsme konečně dorazili do Rekreačního střediska Meziříčko, tak jsme vyhledali správce, aby jsme dostali nějaké chatky. Když jsme chatky dostali, tak jsme si tam hodili jenom bágly a šli jsme na večeři. Po večeři jsme se ubytovali a dali se do ochutnávání našich zásob a povídali si při tom. Spát jsme šli až pozdě v noci…

Zlatý mok

Další den jsem se vzbudil ráno v 6.00 a jen tak jsem se převaloval na posteli, když mě to nebavili, tak jsem si šel sednout na kameny, který byli blízko lesa a také rybníku, ach ta krásná vůně lesa a žbluňkání rybníku, chvíli jsem tu seděl sám a bažil se potom se ke mě připojili první spolužáci později i profíkové. Chvíli jsme se povídali a potom jsme šli na snídani. Celý den jsme strávili lenošením a k večeru jsme vyrazili hledat hospůdku, když jsme jí našli, tak jsme ji na šli na místě na kterém by nás to nenapadlo, na poště, byla zde super obsluha, se kterou jsme si krásně popovídali, každý jsme si dali jedno pivečko a šli do střediska, cesta vedla po silnici a potom krásnou lesní cestou. Po příchodu byl připravený ohínek u kterého jsme vydrželi dlouho do noci…

Jihlava

Na neděli jsme si naplánovali bojovku. Nikdo se jí nechtěl zúčastnit, ale bylo nekompromisně rozhodnuto, že účast je povinná, takže se všichni zúčastnili a myslím, že se při tom bezvadně pobavili, i když nám při tom pršelo. Po cestě bylo několik úkolů, nejdříve každý musel veslovat na lodičce na druhý břeh rybníka, potom postavit domeček v lese a nakonec najít lesního skřítka, od kterého každá dvojice dostala úkol po jehož splnění dostala klíč na cestu zpět, která vedla opět přes vodu. Když úkoly byly splněny, tak zbývalo vyhodnotit jak se družstva vypořádali se stavěním lesních příbytků. Když byly příbytky ohodnoceny, tak jsme se odebrali do jídelny, jelikož pršelo, kde jsme hráli hru sochy. Při které jsme se velice pobavili. Po této hře jsme se domluvili, že se pojedeme podívat do Jihlavy. Kde jsme strávili, pěkný den, nejdříve jsme se šli podívat do místních katakomb. Po prohlídce jsme si dali rozchod na náměstí, kde někteří šli do McD a někteří do restaurace a samozřejmě jsme nezapomněli nakoupit nejdůležitější zásoby. Když jsme se vrátili do střediska, tak stále pršelo, takže jsme opět využili jídelnu jako naše útočiště, kde jsme taktéž vydrželi do noci…

Odjezd

Poslední den výletu. Ráno jsme stanuli zabalili si věci a vyrazili na naší poslední snídani, která byla opět výtečná. Po snídani jsme dobalovali a hlavně jsme shromažďovali prostěradla a povlečení, aby jsme je mohli vrátit. Potom jsme předali vyklizené chatky a začalo čekání na bus, které jsme si krátili házením “ufounem”((lítajícím talířem)). Bus měl zpoždění, jelikož řidič zaspal, ale vše se nádherně stihlo. A v 16:00 jsem vyskočil z vlaku ve Slaném a šel čekat na bus, který mě dopravil domů.

Shrnutí

Výlet byl super a hlavní dík patří hlavnímu orgánizátor bez něj by se tento výlet neuskutečnil, čili dík ti za tvé vynaložené úsilí
P.S.: Ani kdyby jste se rozkrájeli, nikdy nic neuděláte správně.

Fotogalerie

Štítky: , ,
Hlasovat proti tomuto příspěvkuHlasovat pro tento příspěvek (zatím nehodnoceno)